کسب رتبه برتر رضایت‌مندی مردمی توسط شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی

شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی در ارزیابی سال ۱۴۰۲ دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری، با دستیابی به نتایج عالی در شاخص سنجش رضایت مردم از کارکنان خود، موفق به کسب جایگاه برتر شد.

 

 

به گزارش روابط عمومی، بر اساس اعلام دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری آذربایجان شرقی، شرکت آب منطقه‌ای این استان توانسته است در ارزیابی‌های انجام‌شده در سال ۱۴۰۲، نتایج شایسته‌ای در شاخص رضایت‌مندی مردم از عملکرد کارکنان خود کسب کند.

این موفقیت حاصل تلاش‌های شبانه‌روزی و تعامل مؤثر کارکنان شرکت در راستای ارائه خدمات شفاف، به‌موقع و پاسخگویی به دغدغه‌های مردمی بوده است.

رویکرد شرکت در بهبود کیفیت خدمات‌رسانی و توجه ویژه به نیازهای جامعه، از جمله دلایل اصلی این دستاورد مهم به شمار می‌رود.

این دستاورد بار دیگر نشان داد که رویکرد مردم‌محور و تلاش برای ارتقای شفافیت و پاسخگویی، می‌تواند نتایج درخشانی برای دستگاه‌های اجرایی به همراه داشته باشد.
 

کد خبر: 3016
  تاریخ خبر : 7 آذر 1403
 218
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 300
  • بیشترین بازدید همزمان : 379
  • بازدید امروز : 48,073
  • بازدید دیروز :
  • کل بازدید : 12,622,394
  • آخرین به روزرسانی : 10 بهمن 1403 14:36:55
  • شناسه IP شما : 3.12.150.240

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : تبریز ـ بلوار ۲۹ بهمن ـ شرکت آب منطقه اى آذربایجان شرقى
  • کدپستی : ۵۱۵۶۹۱۷۷۳۷
  • تلفن : 041۳۳۳۸۲۱۱۱-19
  • فاکس : 041۳۳۳۰۸۴۱۲
  • پست الکترونیکی : Pubrel[at]azarwater.ir
  • پیامک : ۳۰۰۰۱۲۲۲۲۲
  • تلفن گویا : 041۳۳۳۸۲۰۰۰