در دومین گردهمایی رابطین روابط عمومی شرکت آب منطقهای آذربایجان شرقی مطرح شد:
به گزارش آب منطقهای آذربایجان شرقی، یوسف غفارزاده در جمع رابطین روابط عمومی این شرکت که به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد، با اشاره به اهمیت فعالیت روابط عمومی در سازمانها به عنوان مرجع اطلاع رسانی فعالیت ها و عملکرد سازمانی افزود: تحقق ارتباط موفق بین مردم و سازمانها زمانی محقق خواهد شد که مردم از عملکرد و تلاش سازمانها آگاه باشند و با اعتماد اجتماعی متقابل در زمان سختی ها در کنار خدمتگزاران خود باشند.
وی تاکید کرد: هر موقع که توانستیم به درستی اطلاع رسانی، آگاهسازی و روشنگری انجام دهیم، تاثیرگذاری ما در جامعه بیشتر بوده است.
وی با تقدیر از فعالیت شبانه روزی کادر روابط عمومی شرکت آب منطقهای استان، گفت: روابط عمومی جزو مشاغل استرس زا در جامعه امروز است؛ زیرا با تمام گروه های درون و بیرون سازمان ارتباط دارد و پلی بین سازمان و رسانه ها برای ایفای نقش روشنگری محسوب می شود.
وی با اشاره به حساسیت فعالیتهای ادارات مربوط به حوزه آب، وظیفه روابط عمومی در حوزه اطلاع رسانی مسائل آب استان و ارتباط با مردم را رسالتی خطیر دانست و افزود: آگاهی از شرایط فرهنگی و اجتماعی جامعه، نیازها و مشکلات مردم و بهره مندی از گروه های مرجع رسمی و غیررسمی برای تشریک مساعی و رفع مشکلات مردم از دیگر موضوعاتی است که برای موفقیت روابط عمومی در برنامه هایش الزامی است.
غفارزاده در ادامه افزود: از این رو روابط عمومی به خاطر نقش مهمی که دارد، جزو چند بخش تاثیرگذار در سازمانها محسوب میشوند.
وی تاکید کرد: روابط عمومی در کنار داشتن تخصص ارتباطی، باید به موضوعات و مسائل فنی پروژهها مسلط و با اصطلاحات فنی و تخصصی مربوط به حوزه فعالیت سازمان خود آشنا باشد.
در ادامه این جلسه نیز دوره آموزشی عکس و خبر با حضور بیژن شیخ علیزاده به عنوان مدرس عکاسی و امیررضا آزاده به عنوان مدرس خبر برگزار و نکاتی در راستای تولید و ارسال محتوا ارائه شد.
در پایان نیز از بیوک مقیمی، اسماعیل نصراللهی، سیاوش بهرامی، مهدی پرویزی به عنوان رابطین برتر شهرستانها و پیمان رنجبر به عنوان همکار برگزیده روابط عمومی در سال ۱۴۰۱ تقدیر و همچنین لوحی از طرف مجموعه روابط عمومی ستاد و شهرستانها به مدیرعامل شرکت برای قدردانی از همراهی و حمایت از این بخش تقدیم شد.