در جلسه تقدیر از روابط عمومی مطرح شد:
به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای آذربایجان شرقی، مهندس یوسف غفارزاده همزمان با هفته ارتباطات، ضمن اشاره به موفقیت های پی در پی روابط عمومی در ارزیابی های انجام گرفته در سال های گذشته، از زحمات کارکنان روابط عمومی شرکت قدردانی نمود.
وی با اشاره به این که میزان تولید و مصرف آب برابر شده و عملا وارد دوره تنش آبی شده ایم، اضافه کرد: در شرایط فعلی که تنش آبی، مدیریت آب را در زمان پیک مصرف، با پیچیدگی و دشواری های بیشتری همراه کرده است، همدل و همراه سازی مردم برای رعایت حداقل مصرف و گذر از تنش با کمترین آسیب و قطعی آب، یکی از مهم ترین وظایف روابط عمومی محسوب می شود.
مدیرعامل آب منطقه ای آذربایجان شرقی گفت: تک تک کارکنان در بالندگی و موفقیت شرکت سهیم اند و این هنر روابط عمومی است که با ایجاد ارتباط مؤثر و سازنده، نشاط و امید سازمانی ، همدلی و همکاری را در میان کارکنان شرکت به ارمغان بیاورد.
مهندس یوسف غفارزاده در ادامه اظهار داشت: کمک به حل مسائل اجتماعی، اصلاح نگرش مصرف کنندگان و ذی نفعان، انعکاس اقدامات انجام گرفته، اطلاع رسانی مناسب و شفاف نمودن مشکلات موجود در خصوص پروژه های ناتمام، حفظ همبستگی و تقویت تعلق سازمانی، برقراری ارتباط مؤثر و متعامل درون سازمانی و برون سازمانی از دیگر توانایی های روابط عمومی است.