به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای آذربایجان شرقی، قاسم سلطانزاده با اعلام این خبر افزود: در راستای تحقق دولت الکترونیک و رعایت پروتکل های بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا، نرم افزار گیشه الکترونیکی در سایت اینترنتی شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی راه اندازی شده و تا کنون به طور متوسط روزانه بیش از 40 نامه از طریق این نرم افزار در سایت شرکت درج و در بخش های مربوطه پیگیری می شود.
وی اظهار داشت: با توجه به اینکه حجم بالایی از مراجعات به شرکت از سوی شرکت های پیمانکاری و مشاوران انجام می گیرد، این نرم افزار در حال حاضر به صورت پایلوت در اختیار کلیه شرکت های پیمانکاری و مشاوران برای پیگیری الکترونیکی امور مربوطه قرار گرفته است.
معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی شرکت افزود: این تصمیم بر اساس بند الف دستورالعمل استقرار میز خدمت الکترونیکی موضوع ماده 5 قانون مدیریت خدمات کشوری در شورای معاونین شرکت مصوب شده و خدمات مربوطه در نرم افزار گیشه در لینک مربوط به خدمات الکترونیکی در سایت اینترنتی سازمان به آدرس www.azarwater.ir در دسترس قرار دارد.
بر اساس این گزارش نرم افزار گیشه قابلیت ثبت درخواستها بر اساس فرم های ارائه شده، ارسال نامه های حقوقی، اسکن و بارگذاری نامه های مربوطه و پیگیری نامه ها و مشاهده چرخه نامه بر اساس کد پیگیری صادره را دارد. هر گونه اعتراض نسبت به چرخه نامه از قبیل تأخیر در پاسخگویی نیز پس از گزارش مراجعان، توسط میز خدمت از واحد مربوطه قابل پیگیری خواهد بود.