|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

توسعه رویکرد میز خدمت آب منطقه ای آذربایجان شرقی، تأمین حقوق شهروندی است

معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی از اتخاذ رویکرد جدید میز خدمت در این شرکت در راستای تأمین حقوق شهروندی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای آذربایجان شرقی، قاسم سلطانزاده با اعلام این خبر افزود: کلیه تغییرات ایجاد شده در میز خدمت، با هدف ارائه خدمات به موقع، سریع و آسان به ارباب رجوع و ارتقای رضایتمندی آنان از عملکرد شرکت آب منطقه ای، در راستای تأمین حقوق شهروندی در نظام اداری صورت گرفته است.

وی با اشاره به این که خدمات این شرکت در دو بخش الکترونیکی و حضوری ارائه می شود، افزود: در راستای تحقق دولت الکترونیک، از کل 47 خدمت رو به مشتری مصوب سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در این شرکت، 42 خدمت به صورت الکترونیکی از طریق سامانه ساماب و تنها 5 خدمت به صورت حضوری انجام می گیرد.

سلطانزاده از افزایش تعداد کارکنان در میز خدمت خبر داد و افزود: این همکاران در پنج بخش خدمات آب های زیرزمینی، خدمات آب های سطحی، خدمات مالی و پشتیبانی، خدمات قراردادها و خدمات مطالعاتی و سرمایه گذاری به ارائه خدمات می پردازند.  

معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی با اشاره به ارزیابی مطلوب عملکرد میز خدمت در سالهای 96 و 97 اظهار داشت: کارنامه شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی در سال های گذشته نیز پربار بوده، ضمن این که با تغییرات لازم و نظرسنجی مداوم از کلیه مشتریان میز خدمت، تلاش برای تحقق اهداف تعیین شده در این بخش با جدیت کامل ادامه دارد.

وی هدف از کلیه تغییرات ایجاد شده در میز خدمت با رویکرد جدید را بهبود کیفیت و تسریع فرایندها اظهار داشت و گفت: نمایندگان میز خدمت در کلیه دفاتر و واحدهای مختلف سازمانی برای ارتباط مؤثر با میز خدمت از سال گذشته تعیین شده اند و بر اساس مصوبه شورای معاونین، ساماندهی کلیه نیروهای دفتری در راستای استقرار میز خدمت برای پیگیری مطالبات ارباب رجوع در شرکت صورت می گیرد.

سلطانزاده دستاورد رویکرد جدید میز خدمت را پایان بخشیدن به سردرگمی ارباب رجوع، سازماندهی و متمرکز نمودن کلیه خدمات در میز خدمت، پیگیری درخواست های ارباب رجوع در قالب شبکه خدمات رسانی توسط کلیه همکاران واحدهای مربوطه برای دستیابی به رضایت مشتریان و تسریع و تسهیل ارائه خدمات ذکر نمود و افزود: با رویکرد جدید، کلیه واحدها با جدیت تمام نسبت به میز خدمت پاسخگو هستند.

مهندس مهران چراغی، مسئول میز خدمت نیز رویکرد جدید را در راستای پیگیری جدی درخواست های مراجعان و پاسخگویی مطلوب در اسرع وقت ارزیابی نمود و افزود: با رویکرد جدید، درخواست مراجعان در فرایندی پویا در شرکت پیگیری می شود و زحمت مراجعات بعدی تا حد امکان از ارباب رجوع رفع شده است.   

 

کد خبر: 1544
  تاریخ خبر : 2 مرداد 1398
  آخرین به‌روزرسانی : 2 مرداد 1398
 کاربر روابط عمومی
 563
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 199
  • بیشترین بازدید همزمان : 353
  • بازدید امروز : 6,912
  • بازدید دیروز :
  • کل بازدید : 11,144,311
  • آخرین به روزرسانی : 5 آذر 1403 08:28:03
  • شناسه IP شما : 18.116.20.108

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : تبریز ـ بلوار ۲۹ بهمن ـ شرکت آب منطقه اى آذربایجان شرقى
  • کدپستی : ۵۱۵۶۹۱۷۷۳۷
  • تلفن : 041۳۳۳۸۲۱۱۱-19
  • فاکس : 041۳۳۳۰۸۴۱۲
  • پست الکترونیکی : Pubrel[at]azarwater.ir
  • پیامک : ۳۰۰۰۱۲۲۲۲۲
  • تلفن گویا : 041۳۳۳۸۲۰۰۰