|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

بانک مسکن با کمپین اجتماعی « من ایرانم، مرا دریاب» به یاری آب آمده است

بانک مسکن با کمپین اجتماعی « من ایرانم، مرا دریاب» با محوریت آموزش عمومی برای مقابله با بحران کم آبی با هدف آموزش شیوه صحیح مصرف آب کار خود را از روزهای پایانی سال گذشته آغاز کرده است.

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای آذربایجان شرقی، ایده اصلی این کمپین اصلاح الگوی مصرف است، تا تمامی شهروندان در قبال بحران پیش رو احساس مسوولیت کنند.

مشارکت با شرکت های آب و فاضلاب در استان های مختلف برای برگزاری جشنواره نخستین واژه آب،استفاده از آب خاکستری در برخی شعبات این بانک، انعقاد تفاهم نامه های همکاری در برخی استانها با شرکت های آبی و اهمیت دادن به صرفه جویی در مصرف انرژی، موجب تقدیر رئیس جمهور از عملکرد بانک مسکن در خصوص صرفه جویی در مصرف انرژی شده است.

این بانک تلاش دارد با بهره مندی از توان رسانه ای خود، تبلیغات محیطی و همچنین در قالب تفاهم نامه های همکاری مشترک، حمایت خود را از فرهنگسازی مصرف بهینه آب ابراز نماید.

 

کد خبر: 1375
  تاریخ خبر : 6 بهمن 1397
  آخرین به‌روزرسانی : 6 بهمن 1397
 کاربر روابط عمومی
 582
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 205
  • بیشترین بازدید همزمان : 353
  • بازدید امروز : 26,718
  • بازدید دیروز :
  • کل بازدید : 11,137,321
  • آخرین به روزرسانی : 5 آذر 1403 08:28:03
  • شناسه IP شما : 18.216.53.7

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : تبریز ـ بلوار ۲۹ بهمن ـ شرکت آب منطقه اى آذربایجان شرقى
  • کدپستی : ۵۱۵۶۹۱۷۷۳۷
  • تلفن : 041۳۳۳۸۲۱۱۱-19
  • فاکس : 041۳۳۳۰۸۴۱۲
  • پست الکترونیکی : Pubrel[at]azarwater.ir
  • پیامک : ۳۰۰۰۱۲۲۲۲۲
  • تلفن گویا : 041۳۳۳۸۲۰۰۰