ارتقاء سلامت نظام اداری و مقابله با فساد
بخشنامه طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع
قانون سلامت اداری و مبارزه با فساد
برنامه های شرکت در خصوص پیشگیری، نظارت و مقابله با فساد
شرکت آب منطقه ای استان آذربایجان شرقی در راستای ارتقاء سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم، با تشکیل نهادها و ساختارهای مناسب مانند دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد و ایجاد کمیته های ارتقاء سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم و همچنین کمیسیون توسعه مدیریت و بکارگیری فرآیندهای ثبت و بررسی شکایات و فرآیندهای نظارتی مستقل مانند بازرسی ماده 91 و 92 اقداماتی به شرح زیر به انجام رسانده است:
1- شفافسازی انجام امور و فعالیتها و افزایش پاسخگویی در خدمات رو به مشتری شامل صدور انواع مجوز های بهره برداری از آب های سطحی و زیر زمینی و مهندسی رودخانه ها و سواحل
2- برگزاری جلسات توجیهی بصورت منطقه ای برای مدیران و مسئولین واحدها در امور و ادارت منابع آب شهرستانها توسط مسئولین تیم بازرسی
3- تنظیم برنامه اجرایی ارتقای سلامت و مبارزه با فساد اداری در شرکت و راهبری استقرار آن
4- بازدید دوره ای از امور و ادارات منابع آب شهرستانها و تهیه برنامه اجرایی رفع مغایرت های احتمالی در بازدید ها و ارائه گزارش آنها
5- معرفی مدیران و مسئولین امور منابع آب شهرستانها به کمیته انظباطی برای تشویق و یا تنبیه با توجه به نتایج و گزارش های بازرسی
6- تهیه و تدوین مدارک و مستندات راهنما شامل روش اجرایی سلامت اداری، شیوه نامه پیشگیری و مقابله با فساد اداری ، چک لیستهای کنترل مستندات و دستوالعمل شفاف سازی فعالیتهای عمومی و تخصصی رو به مشتری.
7- اطلاع رسانی نحوه ارتباط با دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد و بازرس مستقل شرکت و اطلاع رسانی نحوه ثبت و پیگیری شکایات مردمی در پورتال شرکت و استفاده از تابلوی اعلانات در سطح ستاد و امور و ادارات منابع آب شهرستانها
8- پیگیری و استقرار نظام پاسخگوئی با راهاندازی سیستم سامد و میز خدمت
9- تنظیم برنامه تقویم سالیانه بازرسان طرح تکریم ارباب رجوع و انجام تمهیدات لازم جهت ارائه گزارش بازرسان طرح تکریم در کمیته سلامت اداری
10- تبیین و شناسائی گلوگاههای فساد، نقاط آسیبپذیر و انحرافات، مطابق با نظامنامه بازرسی و انجام راهکارهای اجرائی برای پیشگیری و مقابله با آن
مجموعه اقدامات فوق همراه با اتخاذ رویکرد بازدارندگی و پیشگیرانه در موضوع سلامت اداری و بهبود فرهنگ سازمانی و تقویت ارزشهای دینی و اخلاقی در رفتار سازمانی و شغلی کارکنان، گام های موثری در جهت پیشگیری ، نظارت و مقابله با فساد می باشد که توسط شرکت آب منطقه ای استان آذربایجان شرقی به انجام رسیده است. شایان ذکر است کلیه و مستندات موجود در دفتر بازرسی شرکت قابل دسترس می باشد.
ارتباط با دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد:
محل استقرار: تبریز – بلوار 29 بهمن – شرکت آب منطقه ای استان آذربایجان شرقی – دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد - ساختمان شهید سردار سلیمانی- طبقه سوم
مدیر دفتر: آقای رضا نیری
شماره تماس: 33382218-041
پست الکترونیک: sab@azarwater.ir
کانال های ارتباطی و دریافت شکایات:
آدرس و نحوه ارتباط |
مدت زمان پاسخگویی ( میانگین) |
مسئول پاسخگویی |
نوع شکایت |
کانال دریافت شکایت |
ردیف |
https://111.ir/ |
10 روز کاری |
دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایت |
کلیه فعالیت ها و خدمات شرکت |
سامانه الکترونیک ارتباط مردم و دولت (سامد) |
1 |
http://10.140.2.146/FarzinSoft/eOrgan/Login/LoginFrm.aspx?Rnd=12:17:32%20PM&GSN=1 |
20 روز کاری |
دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایت |
کلیه فعالیت ها و خدمات شرکت |
شرکت مدیریت منابع آب ایران |
2 |
https://shekayat.bazresi.ir/ |
15 روز کاری |
دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایت |
کلیه فعالیت ها و خدمات شرکت |
سامانه بازرسی کل کشور |
3 |
www.azarwater.ir |
20 روز کاری |
دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایت |
کلیه فعالیت ها و خدمات شرکت |
وب سایت شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی |
4 |
041-33382378 |
10 روز کاری |
دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایت |
کلیه فعالیت ها و خدمات شرکت |
دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایت |
5 |
حوزه ستادی:33382290-041 |
5 روز |
دفتر حراست و امور محرمانه |
تخلفات اداری
|
دفتر حراست |
5 |
041-33382236 |
8 روز |
دفتر مدیر عامل |
کلیه فعالیت ها و خدمات شرکت |
ارتباط مستقیم با مدیر عامل |
6 |