مدیریت فن آوری اطلاعات و توسعه مدیریت
اهم وظایف مدیریت فن آوری اطلاعات و توسعه مدیریت
برنامهریزی، نظارت و هماهنگی استقرار سیستم اطلاعات مدیریت، نظام کیفیت، نظام مدیریت مشارکتی ، نظام خود ارزیابی ، هدایت و راهبری فعالیتهای نظام تحول اداری ، طراحی، پیادهسازی، تجهیز، تعمیر و نگهداری سیستمهای نرمافزاری و سختافزاری و استقرار سیستم اطلاعات مدیریت و یکپارچهسازی تولید اطلاعات، گزارشات و سایر نظامات مرتبط و هدایت و نظارت بر انجام تحقیقات کاربردی در زمینه مسائل بهبود بهرهوری سازمان و تهیه و تدوین دستورالعمل ها و آئیننامه های اجرائی مربوط در حوزه فن آوری و توسعه مدیریت و نظارت بر حسن اجرای مصوبات مذکور.