خدمت :
بیانیه توافق سطح خدمت
1- مقدمه:
در تارنمای شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی به صورت تعاملی ارائه گردیده است. در این محور خدمت به صورت الکترونیکی انجام می گیرد.
2- هدف:
هدف از توافقنامه سطح خدمت این است که به منظور ارائه با کیفیت خدمت ارائه شده توسط شرکت آّب منطقه ای آذربایجان شرقی ، کیفیت برای عموم مردم مورد توافق قرار گیرد. این بیانیه، سطح توافق دو جانبه در خصوص این خدمت، روش های نظارت و مسئولیت های سازمانی را در صورت لزوم مشخص می کند
3- مسئولیت:
فراهم ساختن بستر لازم برای ارائه ، تضمین ، پایداری و رفع اشکالات اعلام شده در مورد خدمات ارائه شده به عهده گروه فن آوری اطلاعات می باشد. همچنین مسئولیت ارائه خدمات در این بخش بر عهده دفتر مهندسی رودخانه ها و سواحل می باشد
4- تعهدات متقابل خدمت گیرنده و دستگاه اجرایی:
خدمت گیرنده موظف است اطلاعات خواسته شده را به درستی و به صورت صحیح و در زمان مقرر ارائه نماید. شرکت متعهد است که اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم های الکترونیکی، دراختیار عموم قرار نگیرد.
5- هزینه ها و پرداخت :
هزینههای دریافت این خدمت بسته به نوع خدمت درخواست شده محاسبه خواهد شد.
6- دوره عملکرد:
این خدمت همیشه و به صورت برخط در اختیار خدمتگیرنده بوده و اگر به دلایل فنی نیاز به قطع خدمت وجود داشته باشد بر روی صفحه اصلی خدمت تاریخ و ساعت آن اطلاعرسانی خواهد شد.
7- خاتمه توافقنامه:
در صورتیکه ارائه این خدمت براساس قوانین و بخشنامههای جدید متوقف گردد، موضوع از طریق رسانههای رسمی این شرکت اطلاعرسانی خواهد شد.