خودرو استیجاری
متن آگهی
الف ) مناقصه گزار : شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی
ب) موضوع مناقصه :عبارت است از مناقصه واگذاری خدمات تامین40 دستگاه خودروی سواری استیجاری با راننده مورد نیاز شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی واقع در کلیه مناطق استان آذربایجان شرقی(حوزه ستادی تبریز و شهرستان های تابعه) به مدت 24 ماه طبق شرایط مندرج در اسناد مناقصه و با بهره گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (بصورت الکترونیکی) و با شماره مناقصه(شماره سیستمی) 2003001186000013
ج) نوع و مبلغ تضمین شرکت در مناقصه:
مبلغ تضمین شرکت در مناقصه 000/000/500/10 ریال می باشد که باید ضمن درج و بارگذاری تصویر آن در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت اصل آن نیز بصورت فیزیکی در (پاکت الف) و به یکی از شکل های ذیل ارائه گردد.
1- رسید بانکی واریز نقدی به حساب IR 830100004001116206376803 نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران بنام تمرکز وجوه سپرده شرکت های دولتی آب منطقه ای آذربایجان شرقی.
2- ضمانت نامه بانکی (هر دو مورد به نام متقاضی و به نفع شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی باشد.)
(به پیشنهادهای فاقد سپرده،سپرده های مخدوش ،سپرده های کمترازمیزان مقرر،چک شخصی و نظایر آن ترتیب اثر داده نخواهد شد.)
دـ)محل،زمان و مهلت دریافت اسناد، محل تحویل و گشایش پیشنهادها:
کلیه داوطلبین شرکت در مناقصه که دارای شخصیت حقوقی بوده و موضوع فعالیت آنان بر اساس اساسنامه و آگهی روزنامه رسمی تامین خودروی درون شهری و برون شهری با راننده (مرتبط با امورحمل و نقل نفر) باشد باید در سامانه ستادایران ثبت نام نموده و گواهی امضای الکترونیکی (توکن) دریافت نمایند. ثبت نام کنندگان در سامانه مذکور با پرداخت مبلغ 000/000/2 ریال از طریق سامانه(واریز به حساب IR 440100004001116204020890) پس از درج آگهی نوبت دوم به سامانه ستاد ایران مراجعه و نسبت به دریافت اسناد مناقصه اقدام نمایند(زمان انتشار در سایت از تاریخ 28/03/1403 می باشد و مهلت دریافت اسناد مناقصه در سامانه ستادایران درج شده است).
ضمناً رعایت موارد ذیل الزامی است:
1- علاقمندان به شرکت در مناقصه می بایست جهت ثبت نام و دریافت گواهی امضای الکترونیکی (توکن) به دفاتر منتخب پیشخوان دولت در سراسر ایران مراجعه نمایند.(لیست دفاتر منتخب درسامانه ستادایران درج شده است). شماره تلفن های مرکز راهبری و پشتیبانی در سامانه ستادایران درج شده است.
2- برگزاری مناقصه و کلیه مراحل فرآیند آن شامل خرید و دریافت اسناد مناقصه ، ثبت کلیه مدارک مربوط به اسناد ارزیابی و شرایط مناقصه و پاکت الف ( تضمین شرکت در مناقصه) پاکت ب (اسناد خواسته شده در شرایط مناقصه) پاکت ج (قیمت پیشنهادی) و... از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت می باشد.
3- شرکت کنندگان درمناقصه ضمن تکمیل و بارگذاری کلیه مدارک مربوط به اسناد ارزیابی و پاکت الف (تضمین شرکت در مناقصه) پاکت ب ( اسنادخواسته شده در شرایط مناقصه)پاکت ج (قیمت پیشنهادی) درسامانه ستادایران باید اصل پاکت الف( تضمین شرکت در مناقصه) را پس از مهر و امضا بصورت سربسته و لاک و مهر شده و بصورت فیزیکی تا مهلت مقرر در اسناد به نشانی تبریز - بلوار 29 بهمن- شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی - دفتر حراست شرکت تحویل نمایند.
4- کلیه اسناد و مدارک شرکت کنندگان در مناقصه در زمان مقرر در اسناد در اتاق کمیسیون مناقصه به نشانی تبریز- بلوار29 بهمن- شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی- ساختمان شماره 3 گشایش و رسیدگی خواهد شد. تلفن 33382437- 33382440 - 041
متن آگهی در سایت های www.azarwater.ir و http://iets.mporg.ir و www.setadiran.ir درج شده است.