تجدید مناقصه واگذاری خدمات تامین متصدیان و کارشناسان مسئول نظارت ایستگاه های آب و هواشناسی - جاری
متن آگهی
الف ) مناقصه گزار : شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی
ب) موضوع مناقصه : شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی در نظر دارد تجدید مناقصه واگذاری خدمات تامین متصدیان و کارشناسان مسئول نظارت ایستگاه های آب و هواشناسی شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی واقع در کلیه مناطق استان آذربایجان شرقی(حوزه ستادی تبریز و شهرستان های تابعه) به مدت دو سال از محل اعتبارات جاری طبق شرایط و مشخصات فنی مندرج در اسناد ارزیابی کیفی و اسناد مناقصه و با بهره گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت با شماره مناقصه (شماره سیستمی) 2002001186000050 بصورت الکترونیکی برگزار نماید.
ج) نوع و مبلغ تضمین شرکت در مناقصه:
مبلغ تضمین شرکت در مناقصه 10/000/000/000 ریال می باشد که باید ضمن درج و بارگذاری تصویر آن در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت اصل آن نیز بصورت فیزیکی در (پاکت الف) و به یکی از شکل های ذیل ارائه گردد.
1- رسید بانکی واریز نقدی به حساب IR 830100004001116206376803 نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران بنام تمرکز وجوه سپرده شرکت های دولتی آب منطقه ای آذربایجان شرقی.
2- ضمانت نامه بانکی (هر دو مورد به نام متقاضی و به نفع شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی باشد.)
(به پیشنهادهای فاقد سپرده،سپرده های مخدوش ،سپرده های کمترازمیزان مقرر،چک شخصی و نظایر آن ترتیب اثر داده نخواهد شد.)
دـ)محل،زمان و مهلت دریافت اسناد، محل تحویل و گشایش پیشنهادها:
کلیه شرکت های واجد شرایط که دارای مجوز فعالیت در زمینه مرتبط با موضوع مناقصه می باشند باید در سامانه ستادایران ثبت نام نموده وگواهی امضای الکترونیکی (توکن)دریافت نمایند. ثبت نام کنندگان در سامانه مذکور با پرداخت مبلغ 1/000/000 ریال از طریق سامانه(واریز به حساب IR440100004001116204020890 نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به نام تمرکز وجوه درآمد شرکت های دولتی آب منطقه ای آذربایجان شرقی) پس از درج آگهی نوبت دوم به سامانه ستادایران مراجعه و نسبت به دریافت اسناد مناقصه و اسناد ارزیابی کیفی اقدام نمایند(زمان انتشار در سایت از تاریخ 1402/08/21 می باشد و مهلت دریافت اسناد مناقصه در سامانه ستادایران درج شده است).
ضمناً رعایت موارد ذیل الزامی است:
1- علاقمندان به شرکت در مناقصه می بایست جهت ثبت نام و دریافت گواهی امضای الکترونیکی (توکن) به دفاتر منتخب پیشخوان دولت در سراسر ایران مراجعه نمایند.(لیست دفاتر منتخب درسامانه ستادایران درج شده است).شماره تماس مرکز راهبری و پشتیبانی سامانه: 41934 – 021 می باشد.
2- برگزاری مناقصه و کلیه مراحل فرآیند آن شامل خرید و دریافت اسناد مناقصه و اسناد ارزیابی کیفی، ثبت کلیه مدارک مربوط به اسناد ارزیابی کیفی و پاکت الف ( تضمین شرکت در مناقصه) پاکت ب (اسناد خواسته شده در شرایط مناقصه) پاکت ج (قیمت پیشنهادی) و... از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت می باشد .
3- شرکت کنندگان درمناقصه ضمن تکمیل و بارگذاری کلیه مدارک مربوط به اسناد ارزیابی کیفی و مدارک و مجوزهای درخواستی و پاکت الف (تضمین شرکت در مناقصه) وپاکت ب ( اسنادخواسته شده در شرایط مناقصه)وپاکت ج (قیمت پیشنهادی) درسامانه ستادایران باید اصل پاکت الف( تضمین شرکت در مناقصه) را پس از مهر و امضا بصورت سربسته و لاک و مهر شده و بصورت فیزیکی تا ساعت 10 صبح روز سه شنبه تاریخ 1402/09/14 به نشانی تبریز - بلوار 29 بهمن- شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی - دفتر حراست شرکت تحویل نمایند.
4- کلیه اسناد و مدارک شرکت کنندگان در مناقصه مزبور در ساعت 11/30 صبح روز سه شنبه تاریخ 1402/09/14 در اتاق کمیسیون مناقصه به نشانی تبریز- بلوار29 بهمن- شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی- ساختمان شماره 3 گشایش و رسیدگی خواهد شد. تلفن 33382449- 33382440 - 041
متن آگهی در سایت های www.azarwater.ir و http://iets.mporg.ir و www.setadiran.ir درج شده است.
روابط عمومی آب منطقه ای آذر بایجان شرقی
فروش اسناد از طریق سامانه ستادایران بصورت الکترونیکی به شماره سیستمی 2002001186000050 تا 1402/08/27