واگذاری خدمات اداری و پشتیبانی و نگهداری خودرو- طرح

متن آگهی

الف ) مناقصه گزار : شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی 

ب) موضوع مناقصه : شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی در نظر دارد مناقصه واگذاری خدمات اداری و پشتیبانی و نگهداری خودرو مربوط به کلیه مناطق استان آذربایجان شرقی(حوزه ستادی تبریز و شهرستان های تابعه) به مدت یک سال از محل اعتبارات طرح های عمرانی طبق شرایط و احجام کار مندرج در اسناد مناقصه و با بهره گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت و با شماره مناقصه(شماره سیستمی) 2002001186000046 بصورت الکترونیکی برگزار نماید.

ج) نوع و مبلغ تضمین شرکت در مناقصه:

مبلغ تضمین شرکت در مناقصه 000/000/330/7 ریال می باشد که باید ضمن درج و بارگذاری تصویر آن در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت،اصل آن نیز بصورت فیزیکی در (پاکت الف) و به یکی از شکل های ذیل ارائه گردد.

1- رسید بانکی واریز نقدی به حساب IR180100004001116207144952  نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران بنام تمرکز وجوه سپرده (بودجه عمومی).

2- ضمانت نامه بانکی                      (هر دو مورد به نام متقاضی و به نفع شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی باشد.)

(به پیشنهادهای فاقد سپرده،سپرده های مخدوش ،سپرده های کمترازمیزان مقرر،چک شخصی و نظایر آن ترتیب اثر داده نخواهد شد.)

دـ)محل،زمان و مهلت دریافت اسناد، محل تحویل و گشایش پیشنهادها:

کلیه داوطلبین واجد شرایط شرکت در مناقصه که دارای شخصیت حقوقی بوده و موضوع فعالیت آنان بر اساس اساسنامه و آگهی روزنامه رسمی مرتبط با موضوع مناقصه می باشد باید در سامانه ستادایران ثبت نام نموده و گواهی امضای الکترونیکی (توکن) دریافت نمایند. ثبت نام کنندگان در سامانه مذکور با پرداخت مبلغ 000/000/2 ریال از طریق سامانه(واریز به حساب IR 440100004001116204020890) پس از درج آگهی نوبت دوم به سامانه ستاد ایران مراجعه و نسبت به دریافت اسناد مناقصه اقدام نمایند(زمان انتشار در سایت از تاریخ 06/08/1402 می باشد و مهلت دریافت اسناد مناقصه در سامانه ستادایران درج شده است).

ضمناً رعایت موارد ذیل الزامی است:

1- علاقمندان به شرکت در مناقصه می بایست جهت ثبت نام و دریافت گواهی امضای الکترونیکی (توکن) به دفاتر منتخب پیشخوان دولت در سراسر ایران مراجعه نمایند.(لیست دفاتر منتخب در سامانه ستادایران درج شده است).شماره تماس مرکز راهبری و پشتیبانی سامانه:  41934 – 021 می باشد.

2- برگزاری مناقصه و کلیه مراحل فرآیند آن شامل خرید و دریافت اسناد مناقصه ، ثبت کلیه مدارک مربوط به پاکت الف ( تضمین شرکت در مناقصه) پاکت ب     (اسناد خواسته شده در شرایط مناقصه) پاکت ج (قیمت پیشنهادی)  و... از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت می باشد.

3- شرکت کنندگان درمناقصه ضمن تکمیل و بارگذاری کلیه مدارک مربوط به پاکت الف (تضمین شرکت در مناقصه) پاکت ب ( اسنادخواسته شده در شرایط مناقصه)پاکت ج (قیمت پیشنهادی)  در سامانه ستادایران باید اصل پاکت الف( تضمین شرکت در مناقصه) را پس از مهر و امضا به صورت سربسته و لاک و مهر شده و به صورت فیزیکی تا ساعت 10 صبح  روز یکشنبه تاریخ 28/08/1402 به نشانی تبریز -  بلوار 29 بهمن- شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی -  دفتر حراست  شرکت تحویل نمایند.

4- کلیه اسناد و مدارک شرکت کنندگان در مناقصه  در ساعت 30/11 صبح روز یکشنبه تاریخ 28/08/1402 در اتاق کمیسیون مناقصه  به نشانی تبریز- بلوار29 بهمن- شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی- ساختمان شماره 3  گشایش و رسیدگی خواهد شد. تلفن 33382437- 33382440 - 041  

      متن آگهی در سایت های         www.azarwater.ir و     http://iets.mporg.ir  و  www.setadiran.ir      درج شده است.

شرکت در آگهی
هزینه دریافت اوراق : 2,000,000 ریال
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 226
  • بیشترین بازدید همزمان : 353
  • بازدید امروز : 13,462
  • بازدید دیروز :
  • کل بازدید : 11,777,324
  • آخرین به روزرسانی : 1 دی 1403 09:27:08
  • شناسه IP شما : 52.14.234.146

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : تبریز ـ بلوار ۲۹ بهمن ـ شرکت آب منطقه اى آذربایجان شرقى
  • کدپستی : ۵۱۵۶۹۱۷۷۳۷
  • تلفن : 041۳۳۳۸۲۱۱۱-19
  • فاکس : 041۳۳۳۰۸۴۱۲
  • پست الکترونیکی : Pubrel[at]azarwater.ir
  • پیامک : ۳۰۰۰۱۲۲۲۲۲
  • تلفن گویا : 041۳۳۳۸۲۰۰۰