مناقصه خرید لوازم و تجهیزات آب و هواشناسی طبق شرایط و مشخصات مندرج در اسناد مناقصه
متن آگهی
الف ) مناقصه گزار : شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی
ب) موضوع مناقصه : شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی در نظر دارد مناقصه خرید و نصب و راه اندازی و نگهداری لوازم و تجهیزات ایستگاه های آب و هواشناسی (شامل انواع سطح سنج الکترونیکی- پنل خورشیدی - سنسورهای دما،رطوبت،سرعت و ... - مودم - باتری - دکل - دیتالاگر و مودم- تجهیزات چاه ارت و ....) را طبق شرایط و مشخصات فنی مندرج در اسناد مناقصه و با بهره گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت با شماره مناقصه (شماره سیستمی) 2001001186000004 بصورت الکترونیکی برگزار نماید.
ج) نوع و مبلغ تضمین شرکت در مناقصه:
مبلغ تضمین شرکت در مناقصه 1/030/000/000 ریال می باشد که باید ضمن درج و بارگذاری تصویر آن در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت اصل آن نیز بصورت فیزیکی در (پاکت الف) و به یکی از شکل های ذیل ارائه گردد.
1- رسید بانکی واریز نقدی به حساب IR180100004001116207144952 نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران بنام تمرکز وجوه سپرده (بودجه عمومی).
2- ضمانت نامه بانکی (هر دو مورد به نام متقاضی و به نفع شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی باشد.)
(به پیشنهادهای فاقد سپرده،سپرده های مخدوش ،سپرده های کمترازمیزان مقرر،چک شخصی و نظایر آن ترتیب اثر داده نخواهد شد.)
دـ)محل،زمان و مهلت دریافت اسناد، محل تحویل و گشایش پیشنهادها:
کلیه شرکت های واجد شرایط که دارای مجوز فعالیت در زمینه مرتبط با موضوع مناقصه می باشند باید در سامانه ستادایران ثبت نام نموده وگواهی امضای الکترونیکی(توکن)دریافت نمایند. ثبت نام کنندگان در سامانه مذکور با پرداخت مبلغ 1/000/000 ریال از طریق سامانه (واریز به حساب IR440100004001116204020890 نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به نام تمرکز وجوه درآمد شرکت های دولتی آب منطقه ای آذربایجان شرقی) پس از درج آگهی نوبت دوم به سامانه ستادایران مراجعه و نسبت به دریافت اسناد مناقصه اقدام نمایند(زمان انتشار در سایت از تاریخ 31/01/1401 می باشد و مهلت دریافت اسناد مناقصه در سامانه ستاد ایران درج شده است).
ضمناً رعایت موارد ذیل الزامی است:
1- علاقمندان به شرکت در مناقصه می بایست جهت ثبت نام و دریافت گواهی امضای الکترونیکی (توکن) به دفاتر منتخب پیشخوان دولت در سراسر ایران مراجعه نمایند.(لیست دفاتر منتخب درسامانه ستادایران درج شده است).شماره تلفن های مرکز راهبری و پشتیبانی در سامانه ستادایران درج شده است.
2- برگزاری مناقصه و کلیه مراحل فرآیند آن شامل خرید و دریافت اسناد مناقصه ، ثبت کلیه مدارک مربوط به پاکت الف ( تضمین شرکت در مناقصه) پاکت ب (اسناد خواسته شده در شرایط مناقصه) پاکت ج (قیمت پیشنهادی) و... از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت می باشد.
3- شرکت کنندگان درمناقصه ضمن تکمیل و بارگذاری کلیه مدارک مربوط به پاکت الف (تضمین شرکت در مناقصه) پاکت ب ( اسنادخواسته شده در شرایط مناقصه)پاکت ج (قیمت پیشنهادی) درسامانه ستادایران باید اصل پاکت الف( تضمین شرکت در مناقصه) را پس از مهر و امضا بصورت سربسته و لاک و مهر شده و بصورت فیزیکی تا ساعت 10 صبح روز سه شنبه تاریخ 1401/02/27 به نشانی تبریز - بلوار 29 بهمن- شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی - دفتر حراست شرکت تحویل نمایند.
4- کلیه اسناد و مدارک شرکت کنندگان در مناقصه در ساعت 11 صبح روز سه شنبه تاریخ 1401/02/27 در اتاق کمیسیون مناقصه به نشانی تبریز- بلوار29 بهمن- شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی- ساختمان شماره 3 گشایش و رسیدگی خواهد شد. تلفن 33382437- 33382440 - 041
متن آگهی در سایت های www.azarwater.ir و http://iets.mporg.ir و www.setadiran.ir درج شده است.
روابط عمومی آب منطقه ای آذر بایجان شرقی
فروش اسناد بصورت الکترونیکی از طریق سامانه ستادایران به شماره سیستمی 2001001186000004 تا تاریخ 1401/02/06 بوده و تاریخ برگزاری 1401/02/27 می باشد.