مناقصه واگذاری خدمات اداری و پشتیبانی به مدت یک سال - طرح
متن آگهی
الف ) مناقصه گزار : شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی
ب) موضوع مناقصه : شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی در نظر دارد مناقصه واگذاری خدمات اداری و پشتیبانی و نگهداری خودرو مربوط به کلیه مناطق استان آذربایجان شرقی(حوزه ستادی تبریز و شهرستان های تابعه) به مدت یک سال از محل اعتبارات طرح های عمرانی طبق شرایط و احجام کار مندرج در اسناد مناقصه و با بهره گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت و با شماره مناقصه(شماره سیستمی) 2099001186000066 بصورت الکترونیکی برگزار نماید.
ج) نوع و مبلغ تضمین شرکت در مناقصه:
مبلغ تضمین شرکت در مناقصه 3/750/000/000 ریال می باشد که باید ضمن درج و بارگذاری تصویر آن در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت،اصل آن نیز بصورت فیزیکی در (پاکت الف) و به یکی از شکل های ذیل ارائه گردد.
1- رسید بانکی واریز نقدی به حساب IR180100004001116207144952 نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران بنام تمرکز وجوه سپرده (بودجه عمومی).
2- ضمانت نامه بانکی (هر دو مورد به نام متقاضی و به نفع شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی باشد.)
(به پیشنهادهای فاقد سپرده،سپرده های مخدوش ،سپرده های کمترازمیزان مقرر،چک شخصی و نظایر آن ترتیب اثر داده نخواهد شد.)
دـ)محل،زمان و مهلت دریافت اسناد، محل تحویل و گشایش پیشنهادها:
کلیه داوطلبین واجد شرایط شرکت در مناقصه که دارای شخصیت حقوقی بوده و موضوع فعالیت آنان بر اساس اساسنامه و آگهی روزنامه رسمی مرتبط با موضوع مناقصه می باشد باید در سامانه ستادایران ثبت نام نموده و گواهی امضای الکترونیکی (توکن) دریافت نمایند. ثبت نام کنندگان در سامانه مذکور با پرداخت مبلغ 200000 ریال از طریق سامانه(واریز به حساب IR 440100004001116204020890) پس از درج آگهی نوبت دوم به سامانه ستاد ایران مراجعه و نسبت به دریافت اسناد مناقصه اقدام نمایند(زمان انتشار در سایت از تاریخ 99/11/14 می باشد و مهلت دریافت اسناد مناقصه در سامانه ستادایران درج شده است).
ضمناً رعایت موارد ذیل الزامی است:
1- علاقمندان به شرکت در مناقصه می بایست جهت ثبت نام و دریافت گواهی امضای الکترونیکی (توکن) به دفاتر منتخب پیشخوان دولت در سراسر ایران مراجعه نمایند.(لیست دفاتر منتخب در سامانه ستادایران درج شده است).شماره تماس مرکز راهبری و پشتیبانی سامانه: 41934 – 021 می باشد.
2- برگزاری مناقصه و کلیه مراحل فرآیند آن شامل خرید و دریافت اسناد مناقصه ، ثبت کلیه مدارک مربوط به پاکت الف ( تضمین شرکت در مناقصه) پاکت ب (اسناد خواسته شده در شرایط مناقصه) پاکت ج (قیمت پیشنهادی) و... از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت می باشد.
3- شرکت کنندگان درمناقصه ضمن تکمیل و بارگذاری کلیه مدارک مربوط به پاکت الف (تضمین شرکت در مناقصه) پاکت ب ( اسنادخواسته شده در شرایط مناقصه)پاکت ج (قیمت پیشنهادی) در سامانه ستادایران باید اصل پاکت الف( تضمین شرکت در مناقصه) را پس از مهر و امضا به صورت سربسته و لاک و مهر شده و به صورت فیزیکی تا ساعت 10 صبح روز سه شنبه تاریخ 99/12/12 به نشانی تبریز - بلوار 29 بهمن- شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی - دفتر حراست شرکت تحویل نمایند.
4- کلیه اسناد و مدارک شرکت کنندگان در مناقصه در ساعت 12 ظهر روز سه شنبه تاریخ 99/12/12 در اتاق کمیسیون مناقصه به نشانی تبریز- بلوار29 بهمن- شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی- ساختمان شماره 3 گشایش و رسیدگی خواهد شد. تلفن 33382437- 33382440 - 041
6- متن آگهی در سایت های www.azarwater.ir و http://iets.mporg.ir و www.setadiran.ir درج شده است.
روابط عمومی آب منطقه ای آذر بایجان شرقی
فروش اسناد بصورت الکترونیکی از طریق سامانه ستادایران تا 99/11/20 بوده و برگزاری مناقصه 99/12/12 می باشد.