کد سند |
|
نوع آگهی |
مناقصه یك مرحلهای |
واحد منتشر کننده |
|
موضوع |
تامین نصب و راندازی الکتروپمپ |
تشریح |
متن آگهی الف ) مناقصه گزار : شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی ب) موضوع مناقصه : شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی در نظر دارد مناقصه تامین ، نصب و راه اندازی الکتروپمپ طبق شرایط و مشخصات فنی مندرج در اسناد ارزیابی و اسناد مناقصه و با بهره گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت با شماره مناقصه (شماره سیستمی) 2002001186000072 بصورت الکترونیکی برگزار نماید. ج) نوع و مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: مبلغ تضمین شرکت در مناقصه 000/800/150/35 ریال می باشد که باید ضمن درج و بارگذاری تصویر آن در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت اصل آن نیز بصورت فیزیکی در (پاکت الف) و به یکی از شکل های ذیل ارائه گردد. 1- رسید بانکی واریز نقدی به حساب IR170150000005151718252001 نزد بانک سپه بنام قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء - سپاه 2- ضمانت نامه بانکی (هر دو مورد به نام متقاضی و به نفع قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء - سپاه باشد.) (به پیشنهادهای فاقد سپرده،سپرده های مخدوش ،سپرده های کمترازمیزان مقرر،چک شخصی و نظایر آن ترتیب اثر داده نخواهد شد.) دـ)محل،زمان و مهلت دریافت اسناد، محل تحویل و گشایش پیشنهادها: کلیه تولید کنندگان داخلی واجد شرایط و یا یکی از نمایندگان رسمی داخلی آنها که داوطلب شرکت در مناقصه می باشند باید در سامانه ستادایران ثبت نام نموده وگواهی امضای الکترونیکی (توکن)دریافت نمایند. ثبت نام کنندگان در سامانه مذکور با پرداخت مبلغ 2000000 ریال از طریق سامانه(واریز به حساب IR440100004001116204020890 به شناسه 325116254219500010102000470200 نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به نام تمرکز وجوه درآمد شرکت های دولتی آب منطقه ای آذربایجان شرقی) پس از درج آگهی نوبت دوم به سامانه ستادایران مراجعه و نسبت به دریافت اسناد مناقصه اقدام نمایند(زمان انتشار در سایت از تاریخ 12/11/1402 می باشد و مهلت دریافت اسناد مناقصه در سامانه ستادایران درج شده است). ضمناً رعایت موارد ذیل الزامی است: 1- علاقمندان به شرکت در مناقصه می بایست جهت ثبت نام و دریافت گواهی امضای الکترونیکی (توکن) به دفاتر منتخب پیشخوان دولت در سراسر ایران مراجعه نمایند.(لیست دفاتر منتخب درسامانه ستادایران درج شده است).شماره تماس مرکز راهبری و پشتیبانی سامانه: 41934 – 021 می باشد. 2- برگزاری مناقصه و کلیه مراحل فرآیند آن شامل خرید و دریافت اسناد مناقصه ، ثبت کلیه مدارک مربوط به پاکت الف ( تضمین شرکت در مناقصه) پاکت ب (اسناد خواسته شده در شرایط مناقصه) پاکت ج (قیمت پیشنهادی) و... از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت می باشد . 3- شرکت کنندگان درمناقصه ضمن تکمیل و بارگذاری کلیه مدارک مربوط به پاکت الف (تضمین شرکت در مناقصه) پاکت ب ( اسنادخواسته شده در شرایط مناقصه)پاکت ج (قیمت پیشنهادی) درسامانه ستادایران باید اصل پاکت الف( تضمین شرکت در مناقصه) را پس از مهر و امضا بصورت سربسته و لاک و مهر شده و بصورت فیزیکی تا مهلت مقرر شده در سامانه به نشانی تبریز – شهرک پرواز- خیابان شهید بابائی دوم –روبروی زمین ورزشی- ساختمان پایاب – دفتر فنی و مهندسی موسسه تحویل نمایند. 4- کلیه اسناد و مدارک شرکت کنندگان در مناقصه در زمان تعیین شده در سامانه در اتاق کمیسیون مناقصه به نشانی تبریز- بلوار29 بهمن- شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی- ساختمان شماره 3 گشایش و رسیدگی خواهد شد. تلفن 33382437- 33382440 - 041 |
میزان برآورد هزینه |
|
تضمین مورد نیاز |
|
محل تامین اعتبار |
|
مدت زمان اجرا |
|
اعتبار پیشنهاد |
|
احتمال تمدید مهلت |
خیر |
محل اجرای پروژه |
|
تضمین نظارت |
|
محل بازگشایی |
قراردادها |
بازگشایی پاکات |
|
بین المللی است |
خیر |
نام روزنامه |
مناقصه مزایده |
هزینه دریافت اوراق |
|
مهلت ارسال اسناد |
|
تاریخ انتشار در روزنامه |
|
تاریخ آغاز |
|
جلسه پرسش و پاسخ |
|
تاریخ تمدید دریافت/ خرید |
|
تاریخ تمدید مهلت ارسال اسناد |
|
اعلام نتیجه |